به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان که با حضور تعدادی از اصناف برگزار شد به تأکید دین مبین اسلام به رعایت حق‌الناس و حقوق مردم اشاره و بیان داشت: خوشبختانه اغلب کسبه شهرستان در نقاط شهری و روستایی افراد مؤمن و باانصاف هستند و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: در بازدید سرزده‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط از تعدادی اصناف در سطح شهر تفت صورت گرفت عملکرد اغلب کسبه در سطح شهر تفت مطلوب بود و در این جلسه از عملکرد آنان تقدیر خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: مواردی از تخلفات تعدادی از اصناف نیز در این بازدید مشاهده شد که گزارش‌های آن به‌منظور رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال‌شده است.

نوکار از ادامه این بازدیدها در طول هفته‌های آتی در مناطق شهری و روستایی شهرستان خبر داد و اضافه کرد: کسبه مؤمن و باانصاف باید به مردم معرفی و از عملکرد آنان تقدیر شود و تخلفات بعضی از کسبه نیز بازگو شود تا مردم برای خرید مایحتاج خود با استفاده از این اطلاعات تصمیم‌گیری نمایند.

فرماندار تفت در ادامه افزود: در بازدید هفته گذشته با کسبه باانصاف دیگری نیز روبرو شدیم که به دلیل اینکه صدور پروانه کسب آنان در مرحله نهایی قرار داشت برنامه تقدیر از آنان به بعد صدور پروانه کسب موکول شد.

در ادامه این جلسه روسای اتحادیه تعاونی دامداران و مرغداران به بیان گزارشی از تولیدات مرغ و شیر در نقاط شهری و روستایی این شهرستان و مسائل و مشکلات در حوزه خود پرداختند و تصمیم‌های لازم برای رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ شد.