تقدیر فرماندار تفت از آتش‌نشانان مستقر در دهستان شیرکوه

فرماندار شهرستان تفت با همراهی بخشدار مرکزی تفت با حضور در مرکز آتش‌نشانی یزد از آتش‌نشانان مستقر در دهستان شیرکوه در ایام پایانی هفته در فصل تابستان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت با حضور در مرکز آتش‌نشانی یزد از آتش‌نشانان مستقر در دهستان شیرکوه در ایام پایانی هفته در فصل تابستان تقدیر نمود.

"علیرضا نوکار" با تقدیر از آتش‌نشانان اعزامی به دهستان شیرکوه اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با نظر مساعد ریاست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در فصل تابستان شاهد حضور آتش‌نشانان زبده از مرکز استان در دهستان شیرکوه بودیم تا در صورت بروز حادثه ؛ سرعت خدمات‌رسانی به کمترین میزان ممکن کاهش یاید.

فرماندار شهرستان تفت  بیان داشت:خوشبختانه شاهد بودیم با حضور عوامل امدادی نظیر آتش‌نشانان و امدادگران هلال‌احمر در حوادث پیش‌آمده در فصل تابستان در دهستان شیرکوه ؛ خسارات حوادث به کمترین میزان ممکن کاهش یافت و عوامل امدادی به‌خوبی به نقش‌آفرینی در این حوادث پرداختند.

لازم به ذکر است در تابستان سال جاری با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان تفت گروهی از عوامل امدادی شامل آتش‌نشانان و امدادگران هلال‌احمر از مرکز استان در دهستان شیرکوه تفت مستقر و به خدمات‌دهی به مردم ساکن و جمعیت شناور ایام تعطیل و پایانی هفته مشغول بودند.