تقدیر فرماندار تفت از حضور حماسی مردم در انتخابات / تبریک به منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد و به منتخب مردم شریف شهرستان‌های تفت و میبد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" در این پیام آورده است:

حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم عزیز، مهربان و متدین شهرستان تفت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای بندی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این حماسه در شرایطی رقم خورد که در چند روز گذشته شاهد بارش نعمت الهی در شهرستان تفت بودیم و مردم این شهرستان باوجود سرما و یخبندان از صبح روز جمعه در شعب اخذ رأی حضور یافتند و برگ زرین دیگری به صفحات پرافتخار تاریخ انقلاب شهرستان تفت اضافه کردند.

بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است و این حضور گسترده و معنا‌دار باعث افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی درصحنه روابط بین‌الملل و ارتقاء جایگاه امنیت ملی و تسریع در رشد و شکوفایی و توسعه همه‌جانبه کشور خواهد شد.

لازم می‌دانم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، معتمدان و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

تلاش‌های نیروهای خدوم راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که به‌صورت شبانه‌روزی راه‌های دسترسی به شعب اخذ رأی را با توجه به بارش برف پاک‌سازی کردند قابل‌تقدیر و ستایش است.

همچنین از همه تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی، نخبگان و گروه‌های مرجع و مورد اعتماد مردم و اصحاب رسانه که دوشادوش یکدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند، تشکر می‌کنم.

 در پایان انتخاب جناب آقای دکتر سید جلیل میر محمدی برای بار دوم به‌عنوان نماینده مردم شریف شهرستان‌های تفت و میبد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ایشان و مردم شریف شهرستان تفت تبریک عرض نموده و با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان امیدواریم تا در ایفای نقش خود به‌عنوان نماینده مردم این شهرستان و استیفای حقوق شهروندان تفتی همچون دوره اول نمایندگی همواره استوار و ثابت‌قدم باشند.

علی دهقان نیری

فرماندار شهرستان تفت