تقدیر فرماندار تفت از حضور پرشور تفتی‌ها در مراسم سخنرانی عمومی رئیس‌جمهور

فرماندار شهرستان تفت در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: حضور پرشور مردم استان یزد به‌ویژه اهالی شهیدپرور و انقلابی شهرستان تفت در مراسم استقبال و سخنرانی عمومی رئیس‌جمهور در حسینیه امیرچقماق یزد، باعث تقویت پایه‌های نظام و یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه شورای اداری شهرستان تفت که شنبه‌های هر هفته با دستور کار ارائه مباحث اخلاق در مدریت با تدریس "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت برگزار می‌شود، بیان داشت: در هفته گذشته شاهد حضور رئیس‌جمهور محترم و تعدادی از اعضای هیئت دولت در استان یزد بودیم که مراسم استقبال و سخنرانی عمومی رئیس‌جمهور با حضور پرشور اهالی استان به‌ویژه مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان تفت برگزار شد.

وی ادامه داد: حضور حماسی و پرشور مردم در مراسم‌های استقبال و سخنرانی رئیس‌جمهور در حسینیه امیرچقماق یزد و سایر برنامه‌های هیئت دولت باعث تقویت پایه‌های نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان شد که در طول سه ماه گذشته با استفاده از بلندگوهای تبلیغاتی خود بر صحبت از جدایی مردم از نظام می‌کردند.

دهشیری افزود: در شهرستان تفت نیز دو وزیر محترم جهاد کشاورزی و بهداشت در این شهرستان حضور یافته و با مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری خود در این شهرستان آشنا شده و این دو وزیر قول مساعد به‌منظور تخصیص منابع اعتباری برای اجرای پروژه‌های عمرانی و رفع مشکلات موجود داده شد.

فرماندار تفت گفت: مصوبات خوبی از سفر دوم رئیس‌جمهور محترم و هیئت دولت برای شهرستان تفت اتخاذشده که پیگیری برای اجرایی شدن این مصوبات در دستور کار قرارگرفته است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به‌ضرورت استفاده بهینه در مصرف گاز اشاره و گفت: با توجه به برودت شدید هوا و یخبندان گسترده در اغلب نقاط کشور، مصرف گاز به‌شدت افزایش پیداکرده که باعث قطعی گاز در بعضی از نقاط کشور شده است که امیدواریم باصرفه جویی در مصرف گاز، امکان استفاده همه مردم از این نعمت فراهم شود.

دهشیری با تأکید بر صرفه‌جویی در ادارات و اماکن دولتی شهرستان تفت گفت: مدیران دستگاه‌ها وادارات شهرستان بر صرفه‌جویی در مصرف گاز در اماکن تحت مدیریت خود نظارت جدی داشته باشند و بازرسی از این مجموعه‌ها در راستای نظارت بر چگونگی مصرف ادامه خواهد یافت.

فرماندار تفت خواستار صرفه‌جویی مردم این شهرستان در مصرف گاز شد و گفت: با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از گاز در مناطق مختلف کشور، باید باصرفه جویی همگانی در مصرف گاز، امکان استفاده تمامی مردم کشورمان از گاز را فراهم نماییم.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به بارش‌های هفته گذشته در اغلب نقاط این شهرستان گفت: در هفته جاری نیز پیش‌بینی‌ها از بارش در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و ادامه یخبندان خبر می‌دهد و دستگاه‌های خدماتی وامدادی آمادگی کامل خود را برای خدمات‌دهی به مردم حفظ نمایند.

"محمد دهشیری" به حضور مردم از نقاط مختلف استان به شهرستان تفت در ایام پایانی هفته اشاره و گفت: در ایام پایانی هفته گذشته حضور مردم استان در مناطق ییلاقی و کوهستانی این شهرستان چشمگیر بود که خدمات‌دهی توسط دستگاه‌های انتظامی، خدماتی وامدادی به‌خوبی صورت گرفت.