تقدیر فرماندار شهرستان تفت از اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت "فرش راه"

در نشستی با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی از "حسین نیک‌فرجام" مدیرعامل شرکت فرش راه به دلیل اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق شهرستان تفت تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در نشست تقدیر از مدیرعامل شرکت فرش راه به دلیل اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در این شهرستان بیان داشت: در زمان بارش باران تابستانه و جاری شدن سیلاب سنگین در مناطق مختلف شهرستان با مشکلات مختلفی ازجمله کمبود وسایل راه‌سازی روبرو بودیم.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: در شرایط سختی که هرلحظه خسارت سیلاب شدید در مناطق مختلف افزایش پیدا می‌کرد شرکت‌ها و معادن مختلفی با قرار دادن وسایل راه‌سازی به ستاد مدیریت بحران شهرستان درراه کاهش حجم خسارات و بازگشایی مسیرهای مختلف تأثیر به سزایی داشتند.

وی افزود: هم‌چنین در طول سالیان گذشته که کشور تحت تأثیر جنگ اقتصادی قرارگرفته، مدیران واحدهای اقتصادی با تلاش خود در راستای بهبود فضای اقتصادی کشور گام برمی‌دارند که شرکت فرش راه در راستای اجرای پروژه های عمرانی در استان و شهرستان در حال تلاش است.

دهشیری خاطرنشان کرد: شرکت فرش راه هم در زمان سیلاب تابستانه و هم در سایر مواقع به‌خوبی در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان تفت تلاش کرده که از مدیرعامل این شرکت و سایر کارکنان این مجموعه صمیمانه سپاسگزاریم.

در پایان این نشست با اهدای لوح از مدیرعامل شرکت فرش راه در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در مناطق شهری و روستایی شهرستان تفت تقدیر شد.