به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در مراسم تقدیر از کارمندان ایثارگر و فرزندان شهید فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: ارج نهادن به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و تکریم ارزش‌های والایی که این عزیزان در نظام جمهوری اسلامی برای آن‌ها جان‌فشانی نموده‌اند، وظیفه همه ماست و احترام به این بزرگواران، زنده نگه‌داشتن ارزش‌های ایثار، صبر و وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: فلسفه اصلی برگزاری چنین نکوداشت‌هایی تقدیر از زحمات و فداکاری‌های جانبازان و ایثارگرانی است که درراه دفاع از مرزوبوم ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند، هرچند معتقدیم که این قدردانی‌ها نمی‌تواند ذره‌ای از آن مشقت‌هایی که رزمندگان در دفاع از میهن متحمل شده‌اند را جبران کند.
وی تأکید کرد: امروز هم به‌مانند زمان جنگ تحمیلی انتظار می‌رود که شما عزیزان در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنید چراکه در حال حاضر نیز انتظار مردم از شما بیشتر است.

در این مراسم از ایثارگران و فرزندان شهید مشغول در فرمانداری شهرستان تفت "محمدجواد نعمتی"، "محمدتقی فرح‌بخش"، "محمدحسین طهماسبی"، "مصیب عربی"،"محسن قدسیان" و "صدیقه زارع" با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.