به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"عباسعلی بهدانی فر" فرمانده انتظامی استان یزد در مراسم تقدیر از عوامل انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی یزد برای دستگیری عاملین قتل روز جمعه در شهر تفت که با حضور امام‌جمعه، فرماندار، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، اعضای شورای تأمین، شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تفت و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان تفت از ابتدای وقوع حادثه پیگیر این موضوع بودند و همراهی مسئولان این شهرستان در راستای پیگیری احقاق قانون جای تقدیر دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: قتل یک زوج سالمند در روز جمعه در شهر تفت جای ناراحتی و تأسف داشت و از دقایق ابتدایی حادثه بر پیگیری این موضوع و شناسایی عاملین این قتل تأکید زیادی شد و کمتر از 48 ساعت قاتلین شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار بهدانی فر تصریح نمود: امنیت مردم خط قرمز مسئولان انتظامی استان یزد است و خادمان نیروی انتظامی جلوی ظلم و خدشه‌دار شدن امنیت ایستاده‌اند و استان یزد جایی برای جولان مخلان نظم و امنیت نیست و برخورد جدی با حوادث احتمالی صورت خواهد گرفت.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه شهر تفت در این مراسم با تقدیر از عملکرد درخشان نیروی انتظامی در این حادثه بیان داشت: حرکت شجاعانه و با دقت پلیس در دستگیری عاملین این حادثه تلخ که باعث برهم خوردن آرامش مردم شهر تفت و نگرانی آنان شده بود قابل‌تقدیر و ستایش است.

امام‌جمعه شهر تفت تأکید نمود: با دستگیری عاملین این حادثه در کمتر از 48 ساعت اقتدار نظام در بحث امنیت بار دیگر ثابت شد و اصل اقتدار نظام در آستانه انتخابات تقویت شد.

حجت‌الاسلام گلوردی ادامه داد: افرادی که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند باید آگاه باشند که نیروهای انتظامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنان را شناسایی، دستگیر و به سزای اعمال خود خواهند رساند.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت نیز در این مراسم با تقدیر از عوامل انتظامی استان و شهرستان به دلیل دستگیری سریع عاملین این جنایت در یک بازه زمانی کوتاه گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای متعهد انتظامی استان و شهرستان عوامل این جنایت تلخ که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم تفت شده بود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر نمودند که امیدواریم در آینده دیگر شاهد این‌گونه حوادث در شهرستان تفت نباشیم.

فرماندار تفت در این مراسم با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان تفت خواستار افزایش امکانات و تجهیزات این مجموعه شد و بیان داشت: با توجه به تعدد و پراکندگی روستاها و حضور جمعیت شناور در ایام تعطیلات و پایانی هفته در مناطق ییلاقی و در راستای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت در شهرستان لازم است امکانات و تجهیزات این نیرو در شهرستان افزایش یابد که تاکنون با تلاش و ازخودگذشتگی ستودنی؛ عملکرد مناسبی را در برقراری نظم و امنیت در این شهرستان رقم‌زده‌اند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای انتظامی استان یزد و شهرستان تفت در راستای دستگیری عاملین قتل روز جمعه در شهر تفت تقدیر شد.