معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمدجواد نعمتی" در جلسه با نمایندگان احزاب فعال در این شهرستان بیان داشت: برای ارائه و بیان خواسته‌های مردمی و به‌روز نمودن تقاضاها راهی جز بیان کردن این مسائل و خواسته‌ها به‌صورت قانونی و نظام‌مند در فضای آرام نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت ادامه داد: در دنیای کنونی امکان حضور جمعی مردم و بیان کردن خواسته‌ها نیست و تشکل‌های مختلف به‌صورت نظام‌مند و قانونی می‌توانند صدای مردم باشند و درخواست‌های مردمی را از طریق تریبون‌های احزاب بیان و به حاکمیت منعکس نمایند و عملکرد احزاب درنهایت در راستای انسجام و توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

نعمتی تصریح نمود: تشکل‌ها و احزاب در شهرستان تفت به‌صورت قانونی و نظام‌مند در حال فعالیت هستند و هدف از تشکیل این جلسات دریافت پیشنهادها و بیان دیدگاه‌های مختلف احزاب برای برنامه‌ریزی در راستای توسعه متوازن این شهرستان است.

معاون فرماندار تفت با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: با نزدیک‌تر شدن به انتخابات به بهار فعالیت احزاب نزدیک می‌شویم ولی انتظار می‌رود شاهد فعالیت احزاب در طول سال غیر از زمان انتخابات نیز در شهرستان باشیم.

"محمدجواد نعمتی" خواستار ترویج فرهنگ گفتمان در حوزه‌های مختلف در شهرستان شد و اظهار داشت: شکل‌گیری گفتمان در شهرستان راه پیشرفت را هموار خواهد کرد و گفتمان سازی در حوزه‌های مختلف بابیان انتقادها و پیشنهاد‌ها و هم‌اندیشی راه مناسب برای توسعه این شهرستان را به مسئولان و مردم نشان خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از مهم‌ترین انتخابات در کشور عنوان نمود و افزود: مردم از این طریق در تعیین سرنوشت خود و تعالی جامعه نقش ایفا خواهند نمود.

در این نشست هر یک از نمایندگان احزاب فعال در شهرستان تفت به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در راستای فعالیت بیشتر احزاب در شهرستان پرداخته و راه‌اندازی خانه احزاب در شهرستان تفت را خواستار شدند.