فرماندار شهرستان تفت خواستار شد:

تلاش اعضای ستاد خدمات سفر برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی شهرستان تفت

فرماندار شهرستان تفت گفت: تمام تلاش اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان تفت باید در راستای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی توأم با رعایت شأن ماه مبارک رمضان و جلب رضایت مردم شهرستان با اجرای برنامه های مناسب فرهنگی باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه ستاد خدمت سفر این شهرستان بیان داشت: همه اعضای ستاد خدمات سفر در شهرستان تفت باید تمام تلاش و امکانات موجود در ادارات خود را برای جلب رضایت مهمانان نوروزی و هم شهریان تفتی به‌کارگیرند تا خاطره‌ای خوش از این نوروز که با بهار طبیعت متقارن شده است در ذهن‌ها حک شود.

فرماندار شهرستان تفت افزود: یکی از موضوعاتی که باید در دستور کار قرار گیرد مشخص نمودن ساعت کشیک اصناف ضروری است که باید این موضوع برای مردم شهرستان و مسافران نوروزی نیز اطلاع‌رسانی شود.

دهشیری بیان داشت: هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم سال‌تحویل در حسینیه امام (ره) تفت، گلزار شهدا، زیارتگاه شهید گمنام و امامزادگان و بقاع متبرکه در سطح شهرستان توسط ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گیرد.

فرماندار تفت افزود: امیدواریم در فرصت باقیمانده یکی از کوچه‌باغ‌های تفت به‌عنوان یک گذر گردشگری تعریف شود تا گردشگران امکان عبور از این مسیر را داشته باشند.

نظافت نمازخانه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی موضوعی بود که فرماندار آن نسبت به آن تأکید کرد و افزود: نظافت اماکن گردشگری و باز بودن آن در این ایام مورد انتظار است و امیدواریم هماهنگی لازم دراین‌باره صورت گیرد.

در ادامه این جلسه مصوبات جلسات قبلی ستاد خدمات سفر شهرستان مرور و روند اجرایی شدن آن موردبررسی و تصمیماتی برای رفع موانع بعضی از مصوبات اتخاذ شد.