فرماندار شهرستان تفت:

تلاش دهیاران در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم قابل‌تقدیر است

فرماندار شهرستان تفت در جمع دهیاران بخش مرکزی این شهرستان گفت: با توجه به کمبود منابع اعتباری دهیاران شهرستان تفت با تلاش شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و همه تلاش خود را برای تحقق شعار خدمت صادقانه به کار بسته‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در جمع دهیاران بخش مرکزی شهرستان تفت با اشاره به ارتباط نزدیک دهیاران با مردم بیان داشت: دهیاران با تلاش شبانه‌روزی و جهادی خود در حال تلاش برای آبادی مناطق روستایی شهرستان تفت هستند.

فرماندار شهرستان تفت گفت: در سال گذشته بارش باران شدید و سیلاب در مردادماه و بارش برف را در زمستان در نقاط شهری و روستایی شهرستان شاهد بودیم و دهیاران در کنار سایر مسئولان، جهادی و بدون هیچ چشمداشتی برای رفع مشکلات مردم در آن ایام تلاش کردند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: اعتبارات پروژه‌های عمرانی محدود است و مناطق روستایی شهرستان پراکنده و درخواست‌های مردم برای اجرای پروژه‌های عمرانی گسترده است اما باوجود اعتبارات محدود شاهد اقدامات عمرانی خوبی در سطح شهرستان تفت بودیم.

دهشیری به اهمیت حفاظت از اراضی روستایی شهرستان تفت اشاره و افزود: وجود مناطق ییلاقی و خوش آب‌وهوا در شهرستان باعث شده است چشم طمع عده‌ای به زمین‌ها و کوه‌های این شهرستان دوخته‌شده و نقش دهیاران در حفاظت از این میراث ارزشمند مهم و حیاتی است.

فرماندار تفت از برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست های دوره‌ای با دهیاران با موضوعات خاص اشاره و افزود: باید با برگزاری نشست های تخصصی موضوعات با توجه به میزان اهمیت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بررسی و تصمیماتی درباره آن اتخاذ شود.

این مقام مسئول به در پیش بودن ایام عید نوروز و بهار قرآن اشاره و افزود: در چند روز آینده شاهد تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن هستیم و انتظار می‌رود دهیاران نسبت به نظافت مناطق روستایی تحت مدیریت خود و برگزاری برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام ماه مبارک رمضان اقدام نمایند.

مصطفی صادقیان بخشدار مرکزی تفت نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی دهیاران بخش مرکزی تفت افزود: آنچه در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها در مناطق روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است رعایت قانون و مقررات است.

حفاظت از اراضی روستایی، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، جلوگیری از تجاوز به حریم رودخانه‌ها، نظافت روستاها با توجه به در پیش بودن بهار طبیعت از دیگر توصیه‌های بخشدار مرکزی تفت به دهیاران این بخش بود.