فرماندار شهرستان تفت خواستار شد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در دیدار با روحانیون و واعظان این شهرستان با تبریک ایام‌ چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خاطرنشان کرد: نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقشی اساسی و انکارناپذیر است و روحانیون همواره در فراز و نشیب‌های انقلاب، نقشی هدایت‌گر و مؤثری را بر عهده داشته‌اند.

 فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: در چهل‌ویک سال گذشته روحانیون با رهنمودهای ارزشمندی که برگرفته از فرامین الهی و سیره نبوی و ائمه اطهار بوده است به‌منظور حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و نجات کشور از تهدیدها و بحران‌های داخلی و خارجی نقش اساسی داشته‌اند.

نوکار گفت: در مقطع فعلی و حساس کشور، نقش روحانیون در روشن گری و حضور مردم درصحنه بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

وی اظهار داشت: در آستانه رویداد مهم و تأثیرگذار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم که دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در این رویداد به کار بسته‌اند.

فرماندار تفت تصریح نمود: با توجه به اعتراضات چند سال اخیر که با طراحی دشمن اتفاق افتاد، طمع دشمنان به این سرزمین بیش‌ازپیش افزایش‌یافته و تحریم‌های اقتصادی ناشی از همان برنامه است و با کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات، دشمنان این نظام به اهداف از پیش تعیین‌شده خود خواهند رسید.

"علیرضا نوکار" افزود: همه ارکان نظام بر وجود مشکلات اقتصادی بر کشور واقف بوده و در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستند و امیدواریم با حضور مردم درصحنه انتخابات، آثار تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه کشور کمرنگ شود.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت بیان داشت: امیدواریم روحانیون با کلام نافذ و مقبولیت و پایگاه اجتماعی مناسب نزد مردم نسبت به آگاه‌سازی و هوشیاری مردم در این مقطع حساس به‌منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات گام بردارند.

وی ادامه داد: لازم است روحانیون و واعظان به‌منظور ایجاد شورونشاط انتخاباتی بین مردم تلاش خود را به‌کارگیرند و با حضور باشکوه مردم در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی نقشه‌های از پیش طراحی‌شده دشمنان را نقش بر آب نمایند.

نوکار گفت: تمام تلاش مجریان انتخابات در شهرستان تفت برگزاری انتخاباتی باشکوه و اجرا و رعایت دقیق قانون و پاسداری وامانت داری از رأی مردم است.

فرماندار تفت به پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر نیز اشاره و بیان داشت: در دهه مبارک فجر امسال هفتاد پروژه در حوزه‌های مختلف بااعتباری بالغ‌بر یک‌صد و نود میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد و برق‌رسانی به چند روستای شهرستان نیز بااعتباری بالغ‌بر سی‌وهشت میلیارد تومان آغاز شد.

فرماندار شهرستان تفت به پروژه‌های عمرانی شهرستان تفت در چند ماه گذشته اشاره و بیان نمود: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی به روستاهای کشور در شهرستان تفت بااعتباری بالغ‌بر سیصد و شصت میلیارد تومان هم‌زمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان و با حضور وزیر محترم نیرو آغاز شد که این پروژه بزرگ در مدت‌زمان سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید و بیش از دویست و پنجاه روستای شهرستان تفت و پانزده روستای میبد و مهریز از آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: در هفته دولت گذشته شاهد بهره‌برداری از مرحله اول دو بانده شدن جاده تفت – ده بالا و طزرجان بوده‌ایم و با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم با تأمین اعتبار از سال آینده شاهد اجرای ادامه این مسیر باشیم.

نوکار تصریح نمود: گازرسانی شبکه داخلی دهستان شیرکوه نیز آغازشده و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای بالای بیست خانوار شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و در مرحله بعد گازرسانی به روستاهای زیر بیست خانوار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: پروژه‌های تقاطع غیر هم‌سطح ورودی تفت، جاده سلامت مسیر یزد-تفت و سامان‌دهی مجموعه تفرجگاهی سخوید در آینده نزدیک و با تخصیص اعتبار موردنیاز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.