فرماندار تفت خواستار شد:

تلاش مجموعه منابع طبیعی برای حفاظت از میراث طبیعی این شهرستان

فرماندار شهرستان تفت در دیدار با رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گفت: با توجه به ارزشمند بودن زمین و کوه‌های شهرستان تفت، تلاش مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باید در راستای حفاظت از میراث طبیعی گران‌بهای این شهرستان باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،" محمد دهشیری" در دیدار با رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان بیان داشت: زمین و کوه‌های شهرستان تفت به‌مثابه گنجی ارزشمند است که چشم طمع زمین‌خواران و کوه خواران به آن‌ها دوخته‌شده و کارکنان مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان باید در حفاظت از آن تلاش کنند.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: گونه‌های طبیعی منحصربه‌فردی در شهرستان تفت وجود دارد و حفاظت ازاین‌گونه‌های طبیعی و جلوگیری از دست‌اندازی به این‌گونه دیگر وظیفه مجموعه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان است که تاکنون در اجرای این وظیفه خود موفق بوده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی وسعت 6000 کیلومترمربعی شهرستان تفت از ارزش بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای حفاظت از میراث طبیعی گران‌بهای شهرستان تفت گام بردارند.

دهشیری خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان تفت به تمام مردم استان منفعت خواهند رساند و در سفر وزیر محترم جهاد کشاورزی به شهرستان تفت دستورات خوبی در راستای اجرای طرح‌های آبخیزداری در این شهرستان اخذ شد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به موضوع تکریم ارباب‌رجوع در ادارات نیز اشاره و افزود: تکریم ارباب‌رجوع در ادارات باعث رضایت خداوند و دلگرمی مردم به دولت و نظام خواهد شد و این موضوع تحقق شعار خدمت صادقانه را نیز منجر خواهد شد.

"محمد دهشیری" بیان داشت: کارنامه کاری زارع سروی رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلگرم‌کننده است و عملکرد او در این مدت کوتاه در شهرستان تفت نیز نشان از توان بالای این مدیر در اجرای برنامه‌های حوزه کاری خود است.

در ابتدای این دیدار "علی زارع سروری" رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفت گزارشی از برنامه‌ها و درخواست‌های خود در حوزه‌های حفظ و حراست از منابع طبیعی و نیازهای شهرستان در اجرای طرح‌های آبخیزداری را ارائه دادند.