فرماندار شهرستان تفت:

تلاش همه مدیران برای تحقق شعار خدمت صادقه باشد

فرماندار شهرستان تفت در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: همه مدیران ادارات و دستگاه های شهرستان با برنامه ریزی و حضور در بین مردم برای رفع مشکلات آن ها تلاش کرده و شعار خدمت صادقانه را تحقق بخشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در جلسه شورای اداری شهرستان تفت خواستار برنامه‌ریزی و تلاش مدیران برای تحقق شعار خدمت صادقانه شد و افزود: خدمت صادقانه و تلاش برای رفع مسائل و مشکلات مردم باعث جلب رضایت مردم از خدمتگزاران خود خواهد شد و افزایش رضایت مردم از دولت برگت برنده‌ای برای نظام در مقابله با هجمه دشمنان خواهد بود.

فرماندار شهرستان تفت به وظیفه مدیران در گام دوم انقلاب اشاره و افزود: تلاش همه مدیران در گام دوم انقلاب باید به سمت تمدن سازی و فراهم نمودن مقدمه ظهور باشد.

دهشیری  به ارتباط مستمر به مردم به‌عنوان راهی برای بیان دستاوردهای نظام اشاره و افزود: حضور در بین مردم و تشریح خدمات و دستاوردهای دولت و هم‌چنین بیان مسائل و مشکلات پیش روی کشور ازجمله کمبود منابع اعتباری برای اجرای پروژه‌های درخواستی باعث دل گرم شدن مردم خواهد شد.

فرماندار تفت تصریح نمود: نماز جمعه پایگاه مناسبی برای حضور مدیران و ارتباط رودررو با مردم است و همچنین ملاقات مردمی یکشنبه‌ها نیز باید جدی گرفته شود و از این فرصت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت خاطرنشان کرد: منابع اعتباری برای اجرای پروژه‌های عمرانی محدود است اما باید از همین اعتبارات محدود استفاده بهینه کرد و با نظارت مستمر بر اجرای پروژه‌های عمرانی کیفیت آن‌ها را بهبود بخشید.

دهشیری ادامه داد: تعامل بین مدیران ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان باعث پیشرفت در امور مدیریتی خواهد شد و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و در اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها دستگاه‌ها وادارات اخذ مجوزهای قانونی را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار شهرستان تفت به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده اشاره و گفت: در سال آینده شاهد برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی مناسب یک رویداد باشکوه سیاسی با حضور گسترده مردم را رقم بزنیم.

دهشیری افزود: احتمال بارش باران در بهار پیش رو وجود دارد و ضروری است دستگاه‌های عضو ستاد بحران از آمادگی کامل برخوردار بوده و شرایط اسکان اضطراری نیز فراهم شود.

نظارت مستمر بر بازار و عرضه مناسب کالاهای تنظیم بازار نیز توصیه دیگر فرماندار شهرستان تفت به اعضای شورای اداری این شهرستان بود.

در ابتدای این جلسه نیز "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت به بیان آیات، احادیث و روایات پرداخت و مباحثی پیرامون موضوع اخلاق در مدیریت را مطرح نمود.

برخی از ائمه جمعه و اعضای حاضر در این جلسه نیز به بیان مسائل و مشکلات موجود در شهرستان پرداختند و برنامه‌ریزی برای رفع آن را خواستار شدند.