فرماندار شهرستان تفت خواستار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان تفت به شرایط خاص شهرستان تفت اشاره و اظهار داشت: با توجه به تعدد و پراکندگی و ییلاقی بودن روستاها در شهرستان تفت، شاهد حضور جمعیت شناور در ایام سال در نقاط مختلف شهرستان هستیم و با امکانات محدود شهرستان خدمات‌دهی مناسب به مردم مقدور نیست و نیاز است دستگاه‌های اجرایی استان توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به فعالیت چند تعاونی بزرگ در نقاط شهری و روستایی این شهرستان بیان داشت: بعضی از تعاونی‌های فعال در سطح شهرستان عمده تولیدات استان یزد در حوزه‌ها مختلف را تأمین می‌نمایند.

نوکار خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات تعاونی‌های فعال در سطح شهرستان شد و تصریح نمود: با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص شهرستان رسیدگی به مسائل و مشکلات تعاونی‌ها و ایجاد تعاونی‌های جدید نظیر تعاونی گیاهان دارویی و رفع مشکلات تعاونی باغداران مورد انتظار است.

اصلاح شیوه عرضه محصول انار، مشاوره به روستائیان برای رونق کشت گیاهان کم آب خواه و سامان‌دهی املاک تعاونی‌ها از دیگر درخواست‌های فرماندار شهرستان تفت از سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان در این مراسم بود.

"یدالله جواد پور" مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد در این مراسم با تقدیر از عملکرد "جلیل یزدانی" در طول دوران ریاست در اداره تعاون روستایی شهرستان دلیل جابجایی را استفاده از پتانسیل یزدانی در مرکز استان عنوان و اظهار داشت: "سید محمد موسوی" سرپرست جدید این اداره از نیروهای مؤثر در استان و دارای توانایی مناسب در حوزه‌های مالی و توسعه گیاهان دارویی است.

جواد پور خواستار تقویت تعاونی‌های روستایی در شهرستان تفت شد و افزود: با توانمندسازی تعاونی‌ها مشارکت مردم در آن گسترده‌تر خواهد شد و با توجه به ویژگی‌های خاص شهرستان تفت نقش تعاونی‌های روستایی به‌منظور توسعه حوزه‌های مختلف کشاورزی و دام‌پروری مهم است.

توسعه صنایع فرآوری، رسیدگی به مشکلات تعاونی باغداران، بازگشایی مجدد تعاونی گلخانه داران، احداث تعاونی‌های جدید ازجمله تعاونی‌های گیاهان دارویی و تقویت تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال ازجمله خواسته‌های مدیر سازمان تعاون روستایی استان از سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان تفت بود.

در پایان با اهدای لوح از زحمات "جلیل یزدانی" رئیس سابق اداره تعاون روستایی شهرستان تفت تقدیر و با اهدای حکم "سید محمد موسوی" به‌عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.