با حضور فرماندار و اعضاي ستاد انتخابات شهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "علیرضا نوکار" صبح امروز با حضور در محل ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر با اشاره به آغاز فرآيند ثبت‌نام داوطلبان از امروز گفت: ستاد انتخابات شهرستان تفت با آمادگي كامل به استقبال برگزاري انتخاباتي پرشور و قانونمند می‌رود.

فرماندار شهرستان تفت بابیان اینکه لزومی بر حضور داوطلبان برای ثبت‌نام در فرمانداری نیست خاطرنشان کرد: داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در سه شهر تفت، نیر و بخ می‌توانند از امروز بیستم اسفندماه تا بیست و ششم اسفندماه از طریق اپلیکیشن، نرم‌افزار ویندوزی و یا حضور در دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت‌نام در این رویداد نمایند.

نوکار ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان تفت مستقر در فرمانداری نیز از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر آماده پاسخگویی و ثبت‌نام از داوطلبانی است که امکان ثبت‌نام از موارد فوق را پیدا نکرده‌اند اما با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت و تأکید بر ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن و الکترونیکی است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت تصریح نمود: در هنگام ثبت‌نام به همراه داشتن گواهی سوءپیشینه كه از تاريخ صدور آن بيش از سه ماه نگذشته باشد ضروری است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه با مراجعه به دفاتر خدمات قضائي يا دفاتر پليس 10+ يا سامانه جامع خدمات الكترونيک قضايي (WWW.ADLIRAN.IR) نسبت به دريافت گواهي عدم سوءپیشینه اقدام و هنگام ثبت‌نام ارائه نمايند.

فرماندار شهرستان تفت با تأکید بر رعايت اصل بی‌طرفی، قانون‌مداري، امانت‌داری و صیانت از رأی مردم در برگزاري انتخابات گفت: همه تلاش خود را به كار بسته‌ایم تا شرايط مطلوب و قانونمندي را براي برگزاري باشكوه انتخابات به‌کارگیریم و همه مجريان و برگزارکنندگان انتخابات بر اين مسئله تأکیددارند.