جشن امضای کتاب "شبی که زن سی‌ساله شد"برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ،هم‌زمان با هفته گرامیداشت کتاب و کتاب‌خوانی، جشن امضای کتاب "شبی که زن سی‌ساله شد" به قلم "رضیه رضایی تفتی" با حضور نویسنده، معاون فرماندار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و جمعی از بانوان شاغل در ادارات شهرستان به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در محل فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

در این مراسم "سعید پرویزی" ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و تقدیر از نویسنده کتاب شبی که زن 30 ساله شد اظهار نمود: نویسندگان باید نیازهای قشرهای مختلف جامعه را شناسایی و آثار خودشان را در این راستا تدوین نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری افزود: نیاز امروز جامعه‌ی ما به‌ویژه قشر جوان و نوجوان انس با کتاب و مطالعه است و خانواده‌ها باید به این امر ترغیب و تشویق شوند چراکه افزایش سرانه کتاب‌خوانی می‌تواند  باعث پیشرفت در همه زمینه‌ها و همچنین جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی گردد.

 پرویزی یکی از راه‌های گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی حمایت از نویسندگان و برگزاری این‌گونه مراسم‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد آثار دیگری از نویسندگان تفتی باشیم.

معاون فرماندار ازجمله اهداف تجلیل از نویسندگان و هنرمندان را، تشویق آنان به تلاش بیشتر، الگوسازی برای جوانان، ایجاد اشتیاق برای جوانان جهت فعالیت در عرصه‌های فرهنگی- هنری، توسعه فرهنگی- اجتماعی شهرستان و فرهنگ‌سازی و جهت‌دهی فکری به جامعه برشمرد و توضیحاتی در این مباحث به حضار ارائه نمود.

وی همچنین خواستار بررسی روند اخذ مجوز چاپ و نشر کتاب و بازنگری لازم جهت سهولت و تسریع دراین امر گردید تا نویسندگان، انگیزه بیشتری برای تولید و انتشار آثار خود داشته باشند.

در ادامه این جلسه "رضیه رضایی تفتی" نویسنده کتاب زنی که شب 30 ساله شد توضیحاتی پیرامون این کتاب ارائه داد.