با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری؛

به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات و کهدوئیه، جلسه بررسی امکانات شهر بخ جهت تاسیس شهرداری با حضور مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری،بخشدار ، اعضای شورای اسلامی شهر بخ ،رئیس شورای اسلامی بخش گاریزات و کارشناسان دفتر شهری در محل بخشداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات ضمن عرض خیر مقدم به حضار و تقدیر و تشکرازمدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری وعرض تبریک به مردم خوب و شریف بخش گاریزات به برخی از پتانسیل ها و ظرفیتهاو امکانات اولیه دهیاری جهت تاسیس شهرداری ازقبیل خودرو حمل زباله،ساختمان شهرداری،آرامستان،پارک،و موجودی دهیاری اشاره و خواستار پیگیری شورای شهر در تهیه امکانات مورد نیاز و تسریع در روند ایجاد شهرداری گردید. در ادامه یکی از مشکلات اهالی بخش گاریزات را عدم وجود اداره و یا نمایندگی ادارات در بخش برشمرد و اظهار امیدواری نمود با تاسیس شهرداری، اداره یا نمایندگی برخی دیگر از ادارات نیز در بخش راه اندازی وامکان خدمات رسانی بهتر به اهالی بخش فراهم گردد.

در ادامه "محمود شاکری شمسی" مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ضمن تبریک این اتفاق مبارک به اهالی شهر بخ، اظهارداشت بخش گاریزات پتانسیل‌ها و ظرفیتهای خوبی دارد ولی با توجه به اینکه شهر بخ نوپا است نیاز است تا شوراها و دهیاریهای روستاهای مجاور و اهالی محترم منطقه همکاری و همراهی لازم را جهت ایجاد شهرداری با شورای شهر داشته باشند و از فرماندار و بخشدار تقاضا داریم تا شرایط را جهت ایجاد یک شهرداری قوی مهیا نمایند.

در ادامه یکی از شرایط و تجهیزات مورد نیاز جهت ایجاد شهرداری را ایستگاه و خودرو آتشنشانی اعلام و از شورای اسلامی شهر خواست از ظرفیت خیرین محترم در منطقه استفاده ودر اسرع وقت نسبت به تهیه خودرو اقدام و مستندات را به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استانداری ارسال نمایند.

در پایان جلسه، اعضا از محدوده شهری و امکانات و تجهیزات دهیاری بخ بازدید نمودند.

لازم به ذکر است بعد از بازدید، مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری امکانات شهر بخ را جهت ایجاد شهرداری، مناسب ارزیابی و با توجه به پتانسیل ها و ظرفیتهای منطقه اظهار امیدواری نمود یکی از شهرهای خوب استان شهر بخ باشد.