به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در ابتدای این جلسه بخشداران محترم بخشهای مرکزی، نیر و گاریزات و کهدوئیه مشکلات ارتباطی، مخابراتی، پستی و پست بانکی و ... موجود در شهر و روستاهای شهرستان را مطرح نمودند و در ادامه مدیران ارشد استان به ارائه توضیحاتی در خصوص مشکلات مطرح شده و ارائه راهکار در خصوص رفع آنها پرداختند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به ارائه گزارشی از وضعیت حوزه ICT استان و اهم اقدامات انجام شده از ابتدای دولت یازدهم پرداخت و از برنامه های وزارت ارتباطات در حوزه های مختلف از جمله توسعه زیرساخت، اشتغال، کسب و کارهای نوپا، تحول دیجیتال و ... سخن گفت.

فداکار همچنین امضاء سند اقدام مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیرو با هدف افزایش بهره مندی و کاهش میزان مصرف آب و برق خبر داد که در تدوین آن ایجاد یکصد هزار فرصت شغلی در بسته ICT در قالب 20 هزار شرکت کسب و کار نوپا، هزار شرکت متوسط، یکصد شرکت بزرگ و پنج شرکت بین المللی پیش بینی شده است.

دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی حضور مدیران ارشد استان در شهرستان ها و بررسی مشکلات مردم از نزدیک را اقدامی بسیار شایسته و مثبت دانست و از حضور در این جلسه ابراز خرسندی نمود. ایشان ضمن تشکر از برگزاری این جلسه، آمادگی خود و مجمع نمایندگان استان جهت هرگونه همکاری در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه ICT را اعلام نمود.

جلسه با مصوباتی در خصوص موارد و مشکلات ارتباطی مطرح شده به پایان رسید.