جلسه درس اخلاق در مدیریت ویژه مدیران شهرستان تفت برگزار شد

جلسه درس اخلاق در مدیریت با تدریس "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت و با حضور "علی دهقان نیری"فرماندار شهرستان تفت، "علی احمدیان" و "حمیدرضا فلاح تفتی" معاونین فرمانداری و سایر مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه درس اخلاق در مدیریت با تدریس "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت و با حضور "علی دهقان نیری"فرماندار شهرستان تفت، "علی احمدیان" و "حمیدرضا فلاح تفتی" معاونین فرمانداری و سایر مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام گلوردی"در این جلسه با اشاره به آیات کلام‌الله مجید و روایات ائمه معصومین (ع) توصیه‌هایی به مدیران شهرستان تفت پیرامون شیوه و نحوه اجرای مدیریت اسلامی بیان نمود.

امام‌جمعه تفت با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خواستار تلاش همه مسئولان برای برگزاری باشکوه این دوره از انتخابات شد.

فرماندار شهرستان تفت نیز در این جلسه بیان داشت: مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت با خدمت مضاعف به مردم، تکریم ارباب‌رجوع، امیدآفرینی و ایجاد شور انتخاباتی زمینه را برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراهم نمایید.

دهقان نیری افزود: برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در سیاست‌گذاری کلان کشور و در تحقق اهداف عالیه نظام تأثیر بسیاری خواهد داشت.

فرماندار شهرستان تفت از برگزارکنندگان مراسم‌های پیاده‌روی به مناسبت هفته هوای پاک، تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزی و برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های ایتام شهرستان تفت تقدیر و تشکر کرد.