به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای ترافیک این شهرستان با ریاست "علیرضا نوکار" فرماندار و با حضور "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضای شورای ترافیک شهرستان به‌منظور بررسی طرح‌های ترافیکی نقاط شهری و روستایی شهرستان و بررسی نامه‌ها و درخواست‌های مردمی رسیده به این شورا برگزار شد.

در این جلسه ابتدا پیرامون اصلاح نقاط حادثه خیر گردنه علی‌آباد بحث و تبادل‌نظر شد و تصمیماتی در راستای ایمن‌سازی این مسیر اتخاذ شد.

بررسی طرح بلوار شهید دهقان در شهر بخ دومین دستور کار شورای ترافیک شهرستان بود که مشاور طرح، شهردار و رئیس شورای شهر بخ توضیحاتی پیرامون اجرای این طرح بیان نمودند.

احداث سرعت کاه در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای تفت نزدیک میدان جاویدالاثر متوسلیان مصوبه پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان تفت بود.

فرماندار تفت در پایان این جلسه پیگیری شهرداری و شورای شهر تفت بر اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان ازجمله نصب جداکننده مسیر رفت‌وبرگشت در بلوار امام خمینی (ره) از ابتدای میدان امام خمینی (ره) تا خیابان شهدا و تسریع در عملیات اجرایی احداث میدان شهید سلیمانی را خواستار شد.