جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت در شهرستان تفت

جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت در شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت در شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

در این جلسه با توجه به هم‌زمانی ایام دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت و سایر مسئولان حاضر در این جلسه به تشریح برنامه‌های پیشنهادی این ایام پرداختند.

برگزاری همایش بصیرت افزایی برای عموم مردم و اقشار مختلف ، برگزاری مراسم سالگرد شهید گمنام ، برگزاری مراسم سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش، برگزاری مراسم سالگرد شهید امیرحسین قربانی ، برگزاری مراسم جشن به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه(س)، تجلیل از همسر و مادران شهید به مناسب سالروز وفات ام‌البنین(س) ازجمله برنامه‌های پیشنهادی این ایام بود که پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.