به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در ابتدای این جلسه با تبریک انتصاب "سید مصطفی آقایی" به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری نیروی مقاومت بسیج و دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان اقدامات مؤثری درزمینهٔ خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی در این شهرستان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان تفت اظهار داشت: ازخودگذشتگی بسیجیان از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون باعث پیشبرد اهداف نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی ادامه داد: بسیجیان همواره یار و همراه نظام و انقلاب بوده‌اند و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشرفت روزافزون در آن عرصه را به وجود آورده و مسئولان دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه مراسم‌های هفته بسیج به‌کارگیرند.

نوکار به ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب نیروی مقاومت بسیج در شهرستان تفت اشاره و بیان نمود: امیدواریم با همکاری متقابل نیروی مقاومت بسیج با دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان بتوانیم با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی گام‌های مؤثری درزمینهٔ رشد و توسعه شهرستان برداریم.

"سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت از برگزاری یک‌صد و هشتاد برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان تفت خبر داد و در ادامه به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.