به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور 1400 در این شهرستان با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری ایمن خاطرنشان کرد: این رقابت آموزشی، سرنوشت دانش آموزان را بعد از سال‌ها تلاش و کوشش رقم میزند و دانش‌آموز را وارد مرحله جدیدی از علم و دانش در مقطعی خاص می‌کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوکار بابیان اینکه این آزمون تأثیر بسزایی در آینده دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها دارد، گفت: وظیفه همه مجریان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کنکور فراهم کردن بستری امن برای کاهش استرس و دغدغه دانش آموزان در محل‌های برگزاری آزمون است که با برنامه‌ریزی درست بتوانیم شاهد به ثمر رسیدن زحمات و تلاش دانش آموزان شهرستان تفت باشیم.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت در این جلسه افزود: مکان مناسب برگزاری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری این رویداد علمی حائز اهمیت و سلامت عمومی و آرامش خاطر شرکت‌کنندگان مهم است که در این راستا ضروری است دستگاه‌های متولی ازجمله دانشگاه پیام نور، آموزش‌وپرورش، شبکه بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و دیگر ادارات مرتبط با برنامه‌ریزی دقیق و بهینه در برگزاری نقش مؤثر ایفا داشته تا کنکور ۱۴۰۰ نیز با شرایط مطلوب برگزار گردد.

گفتنی است که در این جلسه مدیران حاضر در جلسه آمادگی خود را در زمینه‌های ارائه خدمات و همکاری لازم در جهت برگزاری هرچه بهترِ آزمون کنکور سراسری در شهرستان تفت اعلام نمودند.

بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری دیگر برنامه فرماندار تفت بود که آخرین مسائل و مشکلات این محل در راستای برگزاری هر چه‌بهتر کنکور سراسری بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.