جلسه هماهنگی سامان‌دهی تفرجگاه‌های دره گاهان و چشمه تامهر

در جلسه‌ای با حضور سرپرست فرمانداری ، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت ، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و مدیر شرکت توزیع شهرستان  پیرامون سامان‌دهی تفرجگاه‌های دره گاهان و چشمه تامهر بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در جلسه‌ای با حضور "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری ، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت ، "وحید شاهدی" شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت ، "مجید ذاکری" رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و "مجتبی زارع"مدیر شرکت توزیع شهرستان  پیرامون سامان‌دهی تفرجگاه‌های دره گاهان و چشمه تامهر بحث و تبادل‌نظر شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز و حضور گردشگران در این دو تفرجگاه سامان‌دهی و نظافت این دو مجموعه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود.

همچنین پیرامون همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت پیرامون واگذاری تفرجگاه دره گاهان به بخش خصوصی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و بر برگزاری جلسات با حضور مسئولان استانی در راستای تسریع در روند واگذاری و سامان دهی تفرجگاه دره گاهان تأکید شد.