در اولین روز سال جدید؛

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم‌های روز تفت

در اولین روز سال جدید جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای مراسم‌های روز تفت با حضور سرپرست فرمانداری، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و شهردار تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در اولین روز سال جدید جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای مراسم‌های روز تفت با حضور "محمد دهشیری"سرپرست فرمانداری، "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری، "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی و "وحید شاهدی باغ خندان"شهردار تفت برگزار شد.

در این نشست که "کاظم دهقانیان" یکی از پژوهشگران حوزه تفت شناسی و عوامل برنامه تلویزیونی "اینک بهار" شبکه یزد نیز حضور داشتند پیرامون تهیه مستند از شهرستان برای پخش در روز تفت " هشتم فروردین‌ماه" بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه پیرامون تهیه مستندی کامل در حوزه‌های متفاوت از شهرستان تفت و تهیه آلبوم عکس جامع از آثار تاریخی ثبت‌شده این شهرستان نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

در ادامه اولین جلسه کاری سرپرست فرمانداری تفت؛ وی روند توزیع کالاهای تنظیم بازار و میوه عید در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت را موردبررسی قرارداد.

پیگیری تأمین آرد فوق‌العاده برای نانوایی‌های شهرستان با توجه به حضور جمعیت شناور در ایام تعطیلات نوروز و بررسی وضعیت تأمین آب مناطق روستایی شهرستان دیگر دستور کارهای این جلسه بود که دهشیری این موارد را نیز موردبررسی قرارداد.

​​​​​​​