فرماندار شهرستان تفت:

حضور باشکوه مردم در انتخابات اقدام پدافندی برای مقابله با تهدیدات دشمنان است

فرماندار شهرستان تفت در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور باشکوه مردم اقدامی پدافندی در برابر تهدیدات و برنامه‌ریزی دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان تفت بیان داشت: در مقوله انتخابات حضور حداکثری مردم در این رویداد سیاسی اقدامی پدافندی در برابر تهدیدات دشمن و هم چنین برنامه ریزی آن ها برای کاهش مشارکت مردم است.

فرماندار تفت افزود: حضور مردم درصحنه انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث تاب‌آوری ، پایداری ملی ، صیانت از دارایی‌های کشور و حفظ جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌الملل خواهد بود.

دهقان نیری تصریح نمود: با حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه ماه سناریوی دشمن مبنی بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات با شکست روبرو خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان نمود: مردم کشورمان همواره نشان داده اند در زمانیکه احساس کنند حضور آن ها در میدان ضروری است با حضور پر شور خود حماسه ای ماندگار خلق می کنند و نمونه های زیادی از آن در تاریخ بعد از انقلاب قابل مشاهده است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت اظهار داشت: همه مدیران و مسئولان شهرستان تفت و هم‌چنین افراد دارای نفوذ در بین مردم در راستای ترویج و تشویق مردم برای حضور در انتخابات گام بردارند.

فرماندار تفت گفت: ضروری است مباحث پدافندی در شعب اخذ رأی برای برگزاری باشکوه مهم‌ترین رویداد سیاسی سال اتخاذ شود.