فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در نشست مشاوران بانوان ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با تبریک ایام‌الله چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: در طول چهار دهه از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، بانوان با حضور چشمگیر خود در تمامی صحنه‌های انقلاب و عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعال داشته‌اند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امروزه زنان به‌عنوان رکن اصلی خانواده نقش مؤثری در رشد و پیشرفت و بالندگی کشور اسلامی را دارا هستند و بانوان در ایران اسلامی در تمامی مقاطع تاریخی درصحنه حضورداشته و یار و یاور انقلاب و نظام بوده‌اند.

نوکار تصریح نمود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ماه‌ها قبل برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات در حال برنامه‌ریزی هستند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای انقلاب هر جا که مردم درصحنه حضورداشته و مشارکت نموده‌اند فشارهای دشمنان کاهش‌یافته و نقشه‌های آنان نقش بر آب‌شده است.

فرماندار تفت بیان داشت: هر جا اعتراض یا اتفاق ناخوشایندی هم صورت گرفته مانند اعتراضات دی‌ماه سال 96 که با طراحی دشمن اتفاق افتاد، طمع دشمنان به این سرزمین بیش‌ازپیش افزایش‌یافته و تحریم‌های اقتصادی شدیدتر شد.

نوکار ادامه داد: دولت در شرایط اقتصادی بسیار سختی قرار دارد و دولت‌مردان بر وجود مشکلات اقتصادی بر کشور واقف بوده و مسئولان در حال تلاش برای کاهش مشکلات اقتصادی هستند و امیدواریم با حضور مردم درصحنه انتخابات، آثار تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه کشور کمرنگ شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه تصریح نمود: با حضور گسترده مردم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با مشارکت حداکثری خواهیم بود و این رویداد مهم پشتوانه‌ی محکمی برای نظام به‌منظور شکست نقشه‌های دشمنان خواهد شد.

فرماندار تفت نقش زنان در حضور پرشور در انتخابات را بسیار مهم خواند و گفت: امیدواریم مشاوران بانوان ادارات و دستگاه اجرایی از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت نمایند و هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد نقشه‌های دشمنان بی‌اثرتر خواهد شد.

وی عنوان نمود: وظیفه ماست تا در برابر ازخودگذشتگی‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم و شرکت در انتخابات در این مقطع کنونی در این راستا خواهد بود.

فرماندار شهرستان تفت بر حق‌الناس بودن رأی مردم تأکید کرد و گفت: تلاش تمام دست‌اندرکاران انتخابات این است که اجرای قانون موردتوجه جدی قرار گیرد و در امانت‌داری و صیانت از رأی مردم نهایت اهتمام لازم صورت گیرد.