به مناسبت هفته بسیج؛

حضور جمعی از مسئولان شهرستان تفت در ناحیه مقاومت این شهرستان

هم‌زمان با هفته بسیج؛ امام‌جمعه تفت با همراهی فرماندار شهرستان تفت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از اعضای شورای تأمین با حضور در ناحیه مقاومت شهرستان تفت؛ از خدمات بسیجیان این ناحیه با اهدای لوح؛ تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ هم‌زمان با هفته بسیج؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت با همراهی "علیرضا نوکار"فرماندار، "محمدجواد نعمتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از اعضای شورای تأمین با حضور در ناحیه مقاومت شهرستان تفت حضور یافت.

حجت‌الاسلام گلوردی امام‌جمعه تفت با تقدیر از برگزاری مراسم‌های گوناگون در سطح شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب نهاد های مختلفی را بنیان‌گذاری نمودند که همه این نهادها درگذر زمان با خدمت گذاری شایسته به مردم نقش خود را به‌خوبی در انقلاب نمایان کردند.

وی در ادامه افزود: نام‌گذاری روز پنجم آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران نیز یکی از رویدادهای مهم در انقلاب است که برای پاسداشت این روز بزرگ؛ برنامه‌های مناسبی در سطح شهرستان برگزار و گزارش خدمات و اقدامات نیروهای بسیجی به مردم گزارش داده شد.

در ادامه با اهدای یادبودی از تلاش‌های فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سایر بسیجیان این ناحیه در راستای تلاش و خدمت خالصانه به‌منظور رفع مشکلات مردم تقدیر شد.