حضور فرماندار شهرستان تفت در آیین گرامیداشت روز ماما

فرماندار شهرستان تفت هم‌زمان با روز جهانی ماما در آیین گرامیداشت این روز در بیمارستان شهید بهشتی تفت حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" فرماندار شهرستان تفت هم‌زمان با روز جهانی ماما در آیین گرامیداشت این روز در بیمارستان شهید بهشتی تفت حضور یافت.

فرماندار شهرستان تفت در این مراسم با تبریک روز جهانی ماما بیان داشت: خدمات ارزشمند کارشناسان مامایی در جایگاه مامایی در ارتقای شاخص‌های سلامت مادر و کودک، کاهش مرگ‌ومیر مادران و نوزادان و همچنین ترویج زایمان طبیعی و جوانی جمعیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

فرماندار تفت تصریح نمود: سال‌ها شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را در جامعه جاری ساختیم و برای از بین بردن فرهنگی که توسط این شعار در جامعه ساخته‌شده است نیاز به عزم جدی همگانی و فعالیت مستمر است و نقش ماماها برای تغییر این فرهنگ در جامعه مهم است.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع جوانی جمعیت از آن به‌عنوان نقشه راه یاد نمود و خاطرنشان کرد: کارشناسان ماما در حوزه جوانی جمعیت نقش مهم و مؤثری بر عهده‌دارند و لازم است هر کاری که زمینه‌ساز آرامش مادران است انجام شود زیرا این مسئله بسیار تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: جامعه مامایی کشور، با تأمین حفظ سلامتی مادران و فرزندان آن‌ها، نقش مهمی در اجرای هر چه‌بهتر و تسهیلگری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند.

در ادامه این مراسم از ماماهای شاغل در بیمارستان شهید بهشتی تفت با اهدای شاخه کل و لوح یادبود تقدیر شد.