به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "محمد جواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و "وحید فتوحی"شهردار تفت با حضور در روستای زین آباد این شهرستان در جشن سده حضور یافت.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر اتخاذشده و با حضور نیروهای انتظامی و همکاری خوب انجمن زرتشتیان شهرستان تفت جشن سده امسال در روستای زین آباد باکمال آرامش برگزار و در دقایق کوتاهی که در این جشن به احترام زرتشتیان حضور داشتم نظم و رعایت شئونات به‌خوبی قابل‌مشاهده بود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: اکنون‌که در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم شاهد زندگی مسالمت‌آمیز زرتشتیان در کنار مسلمانان در کشور و شهرستان تفت هستیم که این‌یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

نوکار در پایان اظهار داشت: امیدواریم در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی مناسب شاهد برگزاری این جشن ملی در شهرستان تفت باشیم و از این پتانسیل برای جذب گردشگر و معرفی شهرستان تفت استفاده بهینه نماییم.