به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم؛

حضور مسئولان شهرستان تفت در تعدادی از مدارس شهر تفت

در ادامه برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم؛ امام‌جمعه تفت با همراهی فرماندار تفت، بخشدار مرکزی، شهردار تفت، مدیر آموزش‌وپرورش و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان با حضور در تعدادی از مدارس شهر تفت با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از تلاش‌های معلمان شاغل در این مدارس تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در ادامه برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت با همراهی "محمد دهشیری"فرماندار تفت، "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت، "وحید شاهدی"شهردار تفت، "میثم فلاح"مدیر آموزش‌وپرورش و "علیرضا علیشاهی"رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان در تعدادی از مدارس شهر تفت حضور یافت.

در این بازدید مسئولان شهرستان تفت با حضور در کلاس‌های درس دایر در این مدارس ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم به معلمان شاغل در این مدارس با اهدای تقدیرنامه و شاخه گل از تلاش‌های آنان تقدیر کردند.

هم‌زمان با این برنامه نیز سایر مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در مدارس نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت حضور یافتند و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را به معلمان این مدارس تبریک و از تلاش‌های آن‌ها تقدیر کردند.