به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "آیت‌الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با همراهی "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در مرکز جامع روان‌پزشکی استان در شهر تفت حضور یافت .

آیت‌الله ناصری با حضور در جمع کادر درمان مرکز جامع روان‌پزشکی استان با تقدیر از کادر درمان این مجموعه بیان داشت:خدمت به جامعه بشری در راستای حفظ و تأمین سلامت در نزد خداوند متعال از ارزش بالایی برخوردار است و زحمات کادر درمان فعال در این مرکز در جامعه نمود زیادی ندارد اما از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: با توجه حضور در کنار امام خمینی (ره) در دوران  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زمان تبعید شاهد توجه امام به خدا و مردم بودم و همه تلاش امام خمینی(ره) به‌منظور هدایت مردم و شناسایی هدف متعالی توسط آنان بود.

امام‌جمعه یزد ادامه داد: عدم‌تشخیص هدف صحیح زندگی باعث بروز اتفاقات ناگواری در جوامع غربی شده است و در موضوع شیوع ویروس کرونا نیز این موضوع باعث عدم رسیدگی به سالمندان و رنگین‌پوستان شده و این نشان‌دهنده عدم اهمیت مسئولان جوامع غربی به انسان‌ها است و هدف این مسئولان فقط ریاست‌طلبی و دشمن افروزی است.

"آیت‌الله محمدرضا ناصری" به عملکرد درخشان کادر بهداشت و درمان کشور در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا نیز اشاره و تصریح نمود: کادر بهداشت و درمان کشور در درمان بیماران مبتلابه ویروس کرونا خوش درخشیدند و تعدادی نیز درراه نجات بیماران از ویروس منحوس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند اما شاهد هستیم در جوامع غربی پزشکان و پرستاران از درمان بیماران کرونایی خودداری نموده و شاهد بحران در این زمینه در این کشورها هستیم.

در ابتدای این برنامه نیز "قاسم دستجردی" رئیس مرکز جامع روان‌پزشکی استان گزارشی از این مرکز را ارائه نمود.