حضور وزیر جهاد کشاورزی در روستای دهشیر شهرستان تفت

وزیر جهاد کشاورزی که به نمایندگی از رئیس‌جمهور به شهرستان تفت سفرکرده است که در ادامه‌ی برنامه‌های خود در این شهرستان ، مسائل و مشکلات تعدادی از روستاهای دهستان دهشیر را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"سید جواد ساداتی نژاد" وزیر جهاد کشاورزی که به نمایندگی از رئیس‌جمهور در سفر استانی هیئت دولت به یزد به شهرستان تفت سفرکرده بود ، در ادامه برنامه‌های خود در این شهرستان در جمع تعدادی از اهالی دهستان دهشیر حضور یافت و مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی و دام‌پروری روستاهای این دهستان را بررسی کرد.

تخصیص اعتبار برای لایروبی قنوات خواسته مشترک اهالی دهستان دهشیر بود ، صدور مجوزهای لازم برای ایجاد پهنه‌های دام سبک و سنگین در روستاهای این دهستان ، اجرای طرح‌های آبخیزداری برای مهار و هدایت روان آب‌ها و سیلاب‌ها نیز از دیگر درخواست‌های اهالی و اعضای شوراهای اسلامی تعدادی از روستاهای دهستان دهشیر بود.

در این برنامه تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی ازجمله"محمدجواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"محمد دهشیری "فرماندار تفت،"سید ابوالفضل وکیلی "رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

لازم به ذکر است بیش از نیمی از قنوات استان یزد در حدود 1664 رشته در شهرستان تفت قرار دارد که به دلیل سیلاب تابستان اخیر بخشی زیادی از این قنوات دچار آسیب شده است که تخصیص منابع اعتباری برای بهسازی این قنوات یکی از درخواست‌های اهالی این شهرستان است.