حضور وزیر جهاد کشاورزی در روستای زردین شهرستان تفت

وزیر جهاد کشاورزی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار تفت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای زردین از توابع بخش نیر شهرستان تفت حضور یافت و در گفت‌وگو با اهالی این روستا در جریان مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی این روستا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "سید جواد ساداتی نژاد" وزیر جهاد کشاورزی با همراهی "محمدجواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"محمد دهشیری "فرماندار تفت،"سید ابوالفضل وکیلی "رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای زردین از توابع بخش نیر شهرستان تفت حضور یافت و در گفت‌وگو با اهالی این روستا در جریان مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی این روستا قرار گرفت.

اهالی روستای زردین در گفت‌وگوی صمیمی با وزیر جهاد کشاورزی به مسائل و مشکلات این روستا ازجمله خسارات ناشی از سیلاب مردادماه سال جاری در این منطقه و آسیب وارده به قنوات، زمین‌های و مزارع کشاورزی و راه‌های بین مزارع پرداختند.

مطالعه و اجرای طرح‌های آبخیزداری و اصلاح بندهای خاکی بالادست این روستا در راستای مهار سیلاب، هدایت و ذخیره‌سازی آب پشت‌بند در راستای تغذیه منابع آب زیرزمینی از دیگر درخواست‌های اهالی روستای زردین بود.

وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید قول مساعد به‌منظور تخصیص منابع اعتباری برای بهسازی و مرمت قنوات آسیب‌دیده از سیلاب و هم‌چنین اجرای طرح‌های آبخیزداری در بالادست این روستا را داد.

لازم به ذکر است در سیل مردادماه سال جاری بیشترین خسارت به قنوات نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت وارد گردیده است که بخشی از اعتبار لازم برای بهسازی و مرمت قنوات آن تخصیص‌یافته و وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید قول مساعد به‌منظور تخصیص اعتبار بیشتر در این زمینه را داد.