فرماندار شهرستان تفت:

حضور پرشور مردم در انتخابات ، جواب سخت به دشمن است

فرماندار شهرستان تفت در نشستی با تعدادی از فعالان عرصه حجاب عاشورایی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات روز یازدهم اسفندماه  جواب سخت و محکم به جنگی است که دشمن علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از سالیان گذشته آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در نشست با فعالان عرصه حجاب عاشورایی خاطرنشان کرد: در آستانه‌ی یک امتحان بزرگ یعنی موضوع انتخابات هستیم که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از سال گذشته اشاره به موضوع و اهمیت این دوره از  انتخابات را کلید زده‌اند و در اکثر سخنرانی‌های خود به اهمیت این دوره از انتخابات و نقش حضور پرشور و حداکثری مردم در آن اشاره‌کرده‌اند.

امام‌جمعه تفت افزود: نشانه‌ها و علامت‌های متعددی وجود دارد که نشان می دهد دشمن با استفاده از تبلیغات رسانه ای و با نقشه های گوناگون در راستای کاهش مشارکت مردم تلاش می کند.

حجت الاسلام گلوردی اظهار داشت:22 بهمن امسال با فضل الهی و بصیرت مردم راهپیمایی کم سابقه ای در سراسر کشور برگزار شد و امیدواریم انتخابات یازدهم اسفندماه نیز با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

امام جمعه تفت ادامه داد: بعد از ناکام شدن نقشه های دشمن در کاهش مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن؛ نقشه های دیگری نظیر هک سایت مجلس شورای اسلامی و آسیب زدن به خط لوله انتقال گاز توسط دشمن اجرایی شد اما این موارد نیز در تصمیم مردم برای حضور در انتخابات تاثیری نخواهد گذاشت.

"حجت الاسلام علی محمدگلوردی" تصریح نمود: وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی غیرقابل انکار است و تلاش همه مسئولان و دولتمردان باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد و مردم تلاش خدمت گزاران و دولت مردان را بر سر سفره های خود حس کنند.

امام جمعه تفت بیان داشت: همه وظیفه داریم به عنوان جهاد تبیین در فرصت باقیمانده به زمان برگزاری انتخابات برای تحقق دو موضوع مشارکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح تلاش نماییم.

حجت الاسلام گلوردی گفت:از هم اکنون با استفاده از روش های گوناگون نظیر تبلیغ چهره به چهره افراد را برای مشارکت در انتخابات دعوت نمایید و در روز جمعه یازدهم اسفندماه در گروه های چند نفره در شعب اخذ رای حاضر شوید.

"علی دهقان نیری" فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست به قدرت نظامی کشور اشاره کرد و بیان داشت:کشور در  بعد نظامی و جنگ سخت قوی است و هر روز شاهد موفقیت هایی در این حوزه هستیم و دشمنان این سرزمین از بازدارندگی قدرت نظامی ایران اسلامی باخبر هستند و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دوره بزن در رو در کشور ما تمام شده است.

فرماندار تفت اظهار داشت: در حوزه جنگ نرم کشور با مشکلاتی روبرو است و این ضعف به دلیل عملکرد نامناسب و جدی نگرفتن این موضوع در سالیان گذشته بر خلاف تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است .

دهقان نیری ادامه داد: نقش آفرینی فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر برای پیشبرد برنامه ها و اهداف انقلابی و اسلامی مهم و حساس است.

این مقام مسئول تصریح نمود: در بسیاری از حوزه ها در دنیا در جایگاه مطلوبی قرار داریم اما دشمن در حال تلاش برای نشان دادن ضعف ها است و فعالان اجتماعی و آمرین به معروف باید با نشان دادن واقعیت ها به مردم امید آفرینی نمایند.

فرماندار تفت اظهار داشت: یکی از حوزه هایی که در جنگ نرم ، دشمن در حال موج سواری بر روی آن است موضوع عدم مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که با کاهش مشارکت مردم در انتخابات ؛ عدم حضور مردم را نشانه ای از عدم مقبولیت نظام در بین مردم به جهانیان نشان دهد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان نمود: باید با استفاده از تمامی ظرفیت های تبلیغاتی در اختیار بر  روی موضوع مشارکت حداکثری مردم تاکید و از مردم برای ساختن حماسه ای دیگر در روز یازدهم اسفندماه دعوت شود.

دهقان نیری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات جواب سخت به جنگ نرمی است که دشمن علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از سالیان گذشته آغاز کرده است.

فرماندار تفت به یکی از چالش های جدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و افزود: موضوع جمعیت یکی از چالش هایی است که نظام با آن روبرو خواهد شد و یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

دهقان نیری افزود: با ترویج فرهنگ فرزند آوری و تشویق خانواده‌ها به داشتن بیش از سه فرزند، کشور می‌تواند از این چالش جمعیتی که تهدیدی بزرگ است بیرون بیاید.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت خاطر نشان کرد: از ابتدای به روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم موضوع اجرای قانون جوانی جمعیت به‌طورجدی در دستور کار گرفته است و اجرای پروژه نهضت ملی مسکن، افزایش تسهیلات ازدواج ، اهدای زمین رایگان به خانواده‌های چهار فرزندی و نیم‌بها به خانواده‌های سه فرزندی، پرداخت تسهیلات فرزند آوری و معافیت‌های مالیاتی بخشی از حمایت‌های دولت درزمینه موضوع جمعیت است.