امام جمعه تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ مراسم بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان به‌صورت وبینار و با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت و شرکت سایر مدیران شهرستان از طریق مجازی در فرمانداری تفت برگزار شد.
"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در این مراسم با بزرگداشت شهدای هفته دولت خاطرنشان کرد: سفارش و نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر منشوری برای کارگزاران و مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امام‌جمعه تفت بیان داشت: مدیران و کارگزاران دولت در شهرستان تفت باید توجه به تمام مردم را مدنظر قرار دهند و برای هر گروه و قشر از جامعه برنامه‌ریزی نمایند.
حجت‌الاسلام گلوردی تصریح نمود: خدمت‌گزاری شایسته به مردم در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و تمام تلاش خود را برای گره‌گشایی از کار مردم به‌کارگیرند.
امام‌جمعه تفت فرصت خدمت به مردم را محدود دانست و اظهار نمود: مدیران باید در مدت‌زمان مسئولیت خود وعده‌های داده‌شده به مردم را اجرایی نمایند و به رفع مشکلات مردم به‌ویژه مشکلات معیشتی بپردازند.
"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت نیز در این بزرگداشت مجازی با گرامیداشت هفته دولت بیان داشت: مدیران شهرستان باید با الگو گرفتن از سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر خدمت خالصانه به مردم را در دستور کار قرار دهند.
نوکار با تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم تصریح نمود: شعار دولت سیزدهم دولت مردمی است و مدیران شهرستان باید همگام و همراه با شعار و اهداف دولت سیزدهم گام بردارند و رعایت تکریم ارباب‌رجوع و پیگیری مشکلات مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
خدمت گذاری به مردم تا دقایق پایانی خدمت به‌عنوان مسئول دیگر توصیه فرماندار تفت به مدیران شهرستان بود و پیرامون این موضوع اظهار داشت: در دوران تغییر مسئولان و مدیران قرار داریم و این زمان نباید باعث خدشه در خدمت‌رسانی به مردم باشد و مدیران باید تا لحظات پایانی مسئولیت خود به خدمت گزاری به مردم بپردازند.
جذب اعتبارات سال 1399، محقق شدن اعتبارات سال 1400، قرار دادن ملاقات عمومی در برنامه هفتگی مدیران و پاسخگویی به اصحاب رسانه و مردم توصیه‌های دیگر فرماندار شهرستان تفت به مسئولان این شهرستان بود.