در سفر وزیر نیرو به شهرستان تفت صورت گرفت؛

درخواست تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه‌های متعدد در این شهرستان

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت گفت: در حضور وزیر نیرو به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر استانی به یزد در 35 مکاتبه جداگانه با وی؛ درخواست اعتبار برای پروژه‌های متعدد در شهرستان تفت صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" پیرامون حضور وزیر نیرو در شهرستان تفت به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر استانی به یزد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با هماهنگی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و امام‌جمعه تفت در 35 نامه مجزا به پروژه‌ها و مشکلات مختلف در شهرستان تفت اشاره و درخواست تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن پروژه‌ها و رفع مشکلات صورت گرفت.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: سعی شد در درخواست‌های صورت گرفته عدالت رعایت شود و مشکلات و پروژه‌های عمرانی درخواستی همه مناطق شهرستان بیان شود و بعد از اخذ دستور وزیر محترم پیگیری اجرایی شدن خواسته‌ها توسط نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نوکار به مصوبات سفر رئیس‌جمهور نیز اشاره و تصریح نمود: پیش از سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد در جلسات کارشناسی با حضور استاندار یزد پروژه‌های درخواستی شهرستان بررسی و به‌عنوان پیشنهاد مصوبات سفر در جلسات کارشناسی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، استاندار یزد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و وزرای دستگاه‌های ذی‌ربط بررسی و تعدادی از آن‌ها به‌عنوان مصوبات سفر تعیین شد.

فرماندار تفت ادامه داد: به‌محض نهایی شدن مصوبات سفر نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان تفت در چند روز آینده سعی خواهد شد با برگزاری نشست خبری؛ مردم شهرستان تفت از جزئیات مصوبات باخبر شوند.

فرماندار شهرستان تفت گفت: در راستای آگاهی مردم شریف شهرستان تفت از موضوع مکاتبات با وزیر نیرو تصاویر مکاتبات که با امضای نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه تفت و بنده تقدیم وزیر شد در سایت و اینستاگرام فرمانداری تفت انتشار یافت.