فرماندار تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه بررسی مشکلات روستای همت‌آباد با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان شهرستان، دهیار، اعضای شورا و جمعی از مردم روستای همت‌آباد در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

"محمد محامدی" در این جلسه با تبریک ایام مبارک دهه فجر و تقدیر از فعالیت‌های "عباس رنجبر" روحانی این روستا اظهار داشت: روستای همت‌آباد یکی از روستاهای سرزنده و مهاجرپذیر شهرستان است و امید است با اقدامات صورت گرفته جوانان بار دیگر به این روستا بازگردند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در طول 40 سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در سطح روستاهای شهرستان صورت گرفته و نیاز است دستاوردهای نظام در روستاها برای نسل جوان تبیین شود.

محامدی بیان نمود: تمام تلاش مسئولان شهرستان در جهت رفع مشکلات مردم این روستا و سایر نقاط شهرستان است و امیدواریم با برنامه‌ریزی و تا آنجا که در توان شهرستان است مشکلات مطرح‌شده در این جلسه را رفع نماییم.

فرماندار تفت به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در چند سال اخیر در این روستا پرداخت و گفت: زیرسازی و آسفالت معابر، احداث سنگ جدول، ساخت پارک روستا و اورژانس بین جاده‌ای از اقدامات دولت تدبیر و امید در این روستا بوده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید که با همکاری مجلس صورت گرفته است واریز عوارض ارزش‌افزوده به‌حساب دهیاری‌ها است که باعث شده پروژه‌های عمرانی خوبی در سطح روستاها انجام گیرد.

محامدی در پاسخ به خواسته اهالی برای واگذاری زمین برای ساخت مسکن برای جوانان روستا نیز گفت: مقدمات اولیه این کار صورت گرفته و بنیاد مسکن شهرستان درخواست اولیه برای واگذاری زمین توسط منابع طبعی و آبخیزداری شهرستان را ارائه داده و امید است با پیگیری مسئولین این دو اداره این مسئله هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

فرماندار تفت پیرامون مشکلات دبستان این روستا نیز اظهار داشت: بازدید به همراه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان از این مدرسه صورت گرفت و برنامه‌ریزی جهت حل این مشکل در دستور کار این اداره کل قرار دارد.