دیدار اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر تفت با سرپرست فرمانداری

اعضای شورای اجرایی هلال‌احمر تفت با همراهی رئیس و کارکنان مجموعه جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفت با حضور در فرمانداری با سرپرست جدید فرمانداری تفت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ؛ اعضای شورای اجرایی هلال‌احمر با همراهی رئیس و کارکنان مجموعه جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفت با حضور در فرمانداری با "محمد دهشیری"سرپرست جدید فرمانداری تفت دیدار و گفت‌وگو کردند.

"محمد دهشیری" در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: نیروهای داوطلب هلال‌احمر بدون هیچ چشمداشت مالی در همه صحنه‌ها و بحران‌ها حضور فعالی دارند و خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

سرپرست فرمانداری تفت خاطرنشان کرد: باوجود پراکندگی شهرستان و کمبود امکانات جمعیت هلال‌احمر شهرستان ، حضور به‌موقع و خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان حوادث مختلف توسط داوطلبان هلال‌احمر کارنامه این نهاد در شهرستان را درخشان نموده است.

دهشیری به‌ضرورت آمادگی نیروهای امدادی به‌ویژه نیروهای داوطلب هلال‌احمر اشاره و افزود: امیدواریم در شهرستان حوادث غیرمترقبه‌ای را شاهد نباشیم اما نیروهای هلال‌احمر باید با فراگیری آموزش‌های مختلف ، آمادگی کامل را برای خدمت‌رسانی به مردم در مواقع بحرانی داشته باشند.

در  این دیدار "سید قاسم گلشن" رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این اداره را ارائه و سپس سایر اعضای شورا و کارکنان مجموعه هلال‌احمر تفت برخی از مشکلات و کمبودهای جمعیت ازجمله کمبود امکانات و تجهیزات امدادی را بیان نموده  و خواستار مساعدت و رفع دغدغه‌ها و مسائل امدادی  این جمعیت شدند  .

در پایان با اهدای یکدست کاور داوطلبان به بالاترین مقام شهرستانی ، "محمد دهشیری" به‌عنوان عضو داوطلب افتخاری جمعیت هلال‌احمر این شهرستان درآمد.