دیدار اعضای شورای اسلامی روستای بنادکوک دیزه با سرپرست فرمانداری تفت

دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای بنادکوک دیزه با حضور در فرمانداری تفت با سرپرست جدید این فرمانداری دیدار به بیان مسائل و مشکلات موجود در این روستا پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در دیدار با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای بنادکوک دیزه خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در راستای تحقق خواسته‌های مردمی و رفع مشکلات مردم به کار گرفته خواهیم بست تا بخشی از مشکلات موجود در مناطق مختلف شهرستان رفع شود.

سرپرست فرمانداری تفت خاطرنشان کرد: کشور ازلحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار ندارد اما با تلاش دولت‌مردان افق‌های روشنی پیش روی کشور است و هنر مدیریت، خوب کار کردن در شرایط سخت است و امیدواریم با تلاش و کوششی مضاعف مردم شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

دهشیری به نقش شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان تفت اشاره و تصریح نمود: شوراهای اسلامی در مناطق شهری و روستایی در احصاء مشکلات و ارائه راهکارها برای رفع آن یاری‌دهنده مدیریت شهرستان تفت باشند.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی روستای بنادکوک دیزه به بیان مسائل و مشکلات موجود و درخواست‌های خود در این روستا ازجمله تخصیص اعتبار برای مرمت قنوات، تیغ‌زنی راه‌های بین مزارع، اعتبار برای مرمت بناهای تاریخی با توجه به اینکه این روستا یکی از روستاهای هدف گردشگری است، تخصیص امکانات و تجهیزات به دهیاری، فعالیت مجدد پاسگاه انتظامی و بهسازی مسیر فیض‌آباد به بنادکوک دیزه پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری برای رفع مشکلات و اجرایی شدن تعدادی از پروژه‌ها عمرانی مطرح‌شده در این جلسه را خواستار شدند.