هم زمان با ایام هفته دولت؛

دیدار رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت با فرماندار این شهرستان

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت هم زمان با ایام هفته دولت و با حضور در فرمانداری این شهرستان با فرماندار دیدار و هفته دولت را گرامی داشتند.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت ؛ "ابوالفضل زارع بیدکی" رئیس دادگستری و "سید محمدابراهیم اقبالی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت هم زمان با ایام هفته دولت و با حضور در فرمانداری این شهرستان با "محمد دهشیری" فرماندار دیدار و هفته دولت را گرامی داشتند.

"محمد دهشیری" در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه مجموعه دادگستری شهرستان تفت با فرمانداری این شهرستان در راستای پیشبرد اهداف دولت خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تعامل مجموعه دادگستری شهرستان به‌ویژه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهد پیشبرد اهداف دولت در حوزه‌های مختلف هستیم.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: امیدواریم با تداوم تعامل مجموعه دستگاه قضایی در این شهرستان ، مشکلات موجود در این شهرستان را تا حد امکان و بر اساس قوانین و مقررات رفع و گام‌هایی درراه توسعه شهرستان برداریم.

" ابوالفضل زارع بیدکی" رئیس دادگستری و "سید محمدابراهیم اقبالی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت به فرماندار و سایر کارکنان مجموعه دستگاه دولتی شهرستان بر تعامل با فرمانداری و سایر دستگاه‌های دولتی در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در این شهرستان تأکید نمودند.