به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"امین خوش قامت" سرپرست و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صندوق کارآفرینی امید با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "علیرضا نوکار" فرماندار و "علی احمدیان" بخشدار مرکزی این شهرستان دیدار و پیرامون نحوه اعطای تسهیلات اشتغال روستایی بحث و تبادل‌نظر کردند.

"علیرضا نوکار" در این دیدار با اشاره به‌قرار گرفتن یک‌سوم از روستاهای استان در شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان دارای شرایط و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی شهرستان شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها باشیم.

فرماندار شهرستان تفت خواستار توجه ویژه صندوق کارآفرینی امید در راستای اعطای تسهیلات اشتغال روستایی به شرکت تعاونی‌های روستایی شد و بیان داشت: شرکت‌های تعاونی روستایی در مناطق روستایی شهرستان به‌منظور رونق در کسب‌وکارهای روستایی با کمبود منابع مالی روبرو هستند و اعطای تسهیلات جان تازه‌ای به این شرکت‌ها که سرمایه‌گذاران اولیه آن از اهالی خود روستا هستند خواهد داد.

"امین خوش قامت" سرپرست صندوق کارآفرینی امید نیز در این دیدار شیوه اعطای تسهیلات روستایی به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی استان را تشریح و خواستار همکاری مجموعه مدیریت فرمانداری شهرستان در این زمینه شد.