دیدار سرپرست فرمانداری تفت با امام‌جمعه ده بالا

امام‌جمعه منطقه ده بالا با همراهی جمعی از معتمدین محلی با حضور در فرمانداری تفت با سرپرست جدید این فرمانداری دیدار و گفت‌وگو نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"حجت‌الاسلام سید جعفر میر جعفری" امام‌جمعه منطقه ده بالا با همراهی تعدادی از معتمدین این منطقه با حضور در فرمانداری این شهرستان با "محمد دهشیری" سرپرست جدید این فرمانداری دیدار و ضمن تبریک انتصاب به بیان بعضی از مشکلات این منطقه پرداخت.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در این دیدار از برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات شورای اداری در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان تفت خبر داد و افزود: قبل از برگزاری جلسات شورای اداری در این مناطق کارگروه‌هایی برگزار و مشکلات این مناطق احصا خواهد شد و در ادامه با دستور کار مشخص این جلسات را برگزار خواهیم نمود.

دهشیری اظهار امیدواری نمود با همکاری و رهنمودهای ائمه جمعه در مناطق مختلف شهرستان گام‌هایی در راستای رفع مشکلات، خدمت صادقانه به مردم و رشد و توسعه متوازن شهرستان برداشته شود.

هم‌چنین "محمد دهشیری" در این دیدار یاد و خاطر "حجت‌الاسلام حاج سید علی نجم الهدی" امام‌جمعه فقید مناطق دهشیر و ده بالا را نیز گرامی داشت.

تأمین زیرساخت‌های موردنیاز به‌منظور خدمات‌دهی به جمعیت شناور در منطقه ده بالا، یکپارچه‌سازی دهیاری‌ها در این منطقه، برخورد جدی با پدیده زمین‌خواری و کوه خواری ازجمله درخواست‌های امام‌جمعه ده بالا در این دیدار بود.