به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "علیرضا زارع" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، "احمد محمودی"رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین با خانواده‌های شهیدان "علی و محمدصادق دهقانی تفتی"،"عباسعلی و علی‌اصغر دهقانی تفتی"و "محمدرضا دهقانی تفتی" دیدار و گفت‌وگو کرد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: والدین معظم شهدا که باتربیت مثال‌زدنی خویش، دلاور مردانی برای دفاع از کیان اسلام و کشور تربیت‌کرده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند و دیدار با این عزیزان و تکریم و دلجویی و رفع مشکلات این قشر یک تکلیف بر عهده همه مسئولان است.

وی ادامه داد: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است و تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به‌نظام اسلامی وارد کند.

نوکار خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

"شهید علی دهقانی تفتی" در تاریخ 14/08/1396 در عملیات والفجر چهار مرحله دوم در منطقه پنج وین ، "شهید محمدصادق دهقانی تفتی" در تاریخ 08/02/1366 در عملیات کربلای هشت در منطقه شلمچه، "شهید عباسعلی دهقانی تفتی" در تاریخ 13/08/1361 در عملیات محرم در منطقه موسیان، "شهید علی‌اصغر دهقانی تفتی" در تاریخ 23/12/1363 در عملیات محرم در منطقه شلمچه و "شهید محمدرضا دهقانی تفتی" در تاریخ 16/05/1364 در عملیات قدس در منطقه هورالعظیم به فیض شهادت نائل آمدند.

 گفتنی است شهرستان تفت 400 شهید (350 تن دارای پرونده در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان) و 602 جانباز سرافراز دارد.