دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشداران شهرستان، شهردار تفت و رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان با مدیرکل جدید میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشداران شهرستان، شهردار تفت و رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان با مدیرکل جدید میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

"علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در این دیدار ضمن تبریک انتصاب "سید محمد رستگاری" به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد به بیان مسائل و مشکلات این شهرستان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پرداخت.

بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان یزد و هم‌چنین سفرهای استاندار یزد به نقاط مختلف شهرستان تفت در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از موارد دیگری بود که در این نشست موردبررسی قرار گرفت.

بررسی دستورهای وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مسئولان شهرستان تفت در دیدار با وی دیگر موردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر شد.