به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

دیدار سرپرست و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت با فرماندار این شهرستان

هم‌زمان با ایام سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛ سرپرست و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، هم‌زمان با ایام سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛ "فؤاد فلاح تفتی" سرپرست و تعدادی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت با "محمد دهشیری"فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: یکی از موضوعاتی که به‌طورجدی باید در دستور کار مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت قرار گیرد موضوع طرح مهم نهضت ملی مسکن است و باید با پیگیری روزانه و مستمر یکی از وعده‌های مهم دولت سیزدهم در شهرستان تفت را تحقق‌بخشیم.

فرماندار شهرستان تفت گفت: گزارش مستمر از اقدامات صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تفت، نیر و بخ به متقاضیان و تسریع درروند اداری و عملیات عمرانی مورد انتظار است و امیدواریم در موضوع 160 واحدی اقدام ملی مسکن در شهر تفت نیز تدابیری به‌منظور سرعت بخشیدن به این پروژه با مشارکت متقاضیان را شاهد باشیم.

فؤاد فلاح سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این نشست گزارشی از وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن در شهر تفت، نیر و بخ ارائه نمود.

وی پیرامون وضعیت نهضت ملی مسکن در شهر تفت افزود: عملیات خاک‌برداری و تسطیح در زمین اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهر تفت آغازشده است و مشاور طراح پروژه نیز در حال اصلاح تداخلات طرح زمین این پروژه با زمین شخصی کنار این مجموعه است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر اشاره و افزود: در اواخر سال گذشته آماده قرعه‌کشی واگذاری زمین به متقاضیان در این طرح در شهر نیر بودیم که معارضی برای بخشی از زمین‌های پیش‌بینی‌شده پیدا شد و این موضوع را به تأخیر انداخت.

فلاح تفتی افزود: با اولویت‌بندی متقاضیان برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر، قرعه‌کشی واگذاری زمین پس از تحویل زمین از مسکن و شهرسازی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آینده‌ی نزدیک صورت خواهد پذیرفت.

این مقام شهرستانی از فعالیت مشاور طراح برای تفکیک زمین‌های انتخاب‌شده در شهر بخ برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: بلافاصله پس از تکمیل کار مشاور، مراحل آماده‌سازی زمین و واگذاری زمین به متقاضیان این طرح در شهر بخ آغاز خواهد شد.

فلاح در این دیدار گزارشی از وضعیت 160 واحدی اقدام ملی مسکن در شهر تفت ارائه و از آغاز مراحل تسویه‌حساب متقاضیان برای تحویل 52 واحد مسکونی مجموعه آسمان در شهر تفت نیز خبر داد.