دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت با سرپرست فرمانداری تفت

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با سرپرست جدید این فرمانداری دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"وحید شاهدی" شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت با حضور در فرمانداری با "محمد دهشیری" سرپرست جدید این فرمانداری دیدار و به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات موجود در شهر تفت و سایر نقاط شهرستان و راه‌های برون‌رفت از مشکلات و مسیر پیشرفت توسعه و پیشرفت شهر تفت و سایر نقاط شهرستان پرداختند.

"محمد دهشیری" در این دیدار از برنامه‌های خود به‌منظور استفاده از شوراهای مناطق شهری و روستایی به‌عنوان بازوان مشورتی خود خبر داد و اظهار داشت: سعی خواهد شد با برگزاری جلسات کارشناسی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا مسائل و مشکلات مناطق مختلف شهرستان احصا و برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات و اجرای برنامه‌هایی توسعه‌ای در شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری تفت خاطرنشان کرد: بعضی از مسائل و مشکلات در شهرستان با هماهنگی بین دستگاهی قابل‌رفع است و باید برای پیشرفت و توسعه شهرستان و رفع مشکلات مردم از جزیره‌ای عمل کردن خودداری نماییم.

دهشیری به‌ضرورت همگرایی بین نقاط مختلف شهرستان اشاره و افزود: همگرایی بین نقاط و همدلی بین ساکنان مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان باید افزایش یابد و در این راه نقش شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی چشمگیر است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت در این جلسه از برگزاری جلسات تخصصی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت با مدیران دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات موجود در شهر تفت خبر داد.