به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این دیدار گفت: این هفته فرصت خوب و مغتنمی برای سپاس از تلاش کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی و کتابداران به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: کتابداران فانوس داران علم و اندیشه هستند که راه دانایی را به جویندگان علم و دانش نشان می دهند و این تلاش و کوشش کتابداران قابل ستایش و تقدیر است.

"محمد جواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت کتابداران این شهرستان بیان داشت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه یکی از وظایف کتابداران است و با بالا رفتن سرانه مطالعه در کشور، جامعه به سمت سعادت سوق داده خواهد شد و بسیاری از مشکلات موجود در جامعه رفع خواهد شد.

"هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت در ابتدای این نشست صمیمی به ارائه گزارشی از اداره متبوع خود پرداخت و در ادامه هریک از کتابداران حاضر در این جلسه به بیان مشکلات کتابخانه های موجود در شهرستان از جمله مشکلات ساختمانی و کمبود کتب کمک آموزشی پرداختند و پیگیری فرماندار برای تخصیص اعتبار برای مرمت ساختمان کتابخانه های روستایی را خواستار شدند.