پیگیری مسائل حوزه آب؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار تفت با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در شرکت آب منطقه‌ای استان یزد ، در دیدار با "محمدمهدی جوادیان زاده"مدیرعامل این شرکت مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان تفت را بررسی کرد.

"علیرضا نوکار" در این دیدار با اشاره به مشکلات تأمین آب برای شهر تفت در ایام پیک مصرف بیان داشت: مخزن آبی در محدوده هتل فراز سابق وجود دارد که می‌توان با تجهیز و در مدار قرار دادن این مخزن بخشی از مشکلات افت فشار آب در شهر تفت را کاهش داد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب این مخزن در مدار قرار گیرد و بخشی از مشکلات حوزه تأمین و افت فشار آب در تفت کاهش یابد.

"محمدمهدی جوادیان زاده" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان در این دیدار از عزم شرکت آب منطقه‌ای استان برای تأمین آب موردنیاز شهر تفت و سایر نقاط این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری شرکت آب و فاضلاب و اقدامات کارشناسی موردنیاز مخزن موردنظر برای ذخیره آب شرب بخشی از شهر تفت مورداستفاده قرار گیرد.

رایزنی پیرامون افزایش مجوز برداشت چاه‌های آب کشاورزی و تخصیص اضافه برداشت به بحث شرب و بهداشت و بهره‌برداری از چاه حفرشده در منطقه مبارکه تفت از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و تصمیم‌گیری پیرامون آن صورت گرفت.

لازم به ذکر است در این جلسه معاونین شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان تفت نیز حضور داشتند.