به مناسبت هفته دولت؛

دیدار فرماندار شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا

به مناسبت هفته دولت، فرماندار تفت با همراهی جمعی از مسئولان با خانواده  شهیدان" علی‌محمد نعمتی"، " محمدحسن فلاح"و " شیخ جعفر محمد دیانو  پیروز " دیدار و از صبر و استقامت خانواده های شهدا تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری"فرماندار تفت به مناسبت هفته دولت با همراهی جمعی از مسئولان با خانواده  شهیدان" علی‌محمد نعمتی"، " محمدحسن فلاح"و " شیخ جعفر محمد دیانو  پیروز " دیدار و از صبر و استقامت خانواده های شهدا تقدیر نمود.

شهید "علی محمد نعمتی" در اول مهرماه سال 1340 در شهر کرج متولد شد؛ وی با شروع جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل اعزام و سرانجام در چهارم بهمن ماه 1365 در شلمچه به شهادت رسید؛ از وی دو فرزند به یادگار مانده است.

شهید " محمد حسن فلاح " متولد بیست و هفتم مهرماه سال 1347 در تهران است؛ وی در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه در تاریخ پانزدهم بهمن ماه 1365 به شهادت رسید و از وی نیز دو فرزند به یادگار مانده است.

شهید "شیخ جعفر محمد دیانوپیروز" در سال 1320 در کردستان عراق به دنیا آمد؛ وی که از پش مرگان کرد مسلمان بود در درگیری با گروه‌های ضدانقلاب در نقده کردستان در تاریخ چهاردهم اسفندماه 1359 ترور و به شهادت رسید؛ از وی یک فرزند به یادگار مانده است.